ЛоготипКОМПЛЕКСНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК ОБЛАДНАННЯ, ВИРОБІВ ТА МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ІНЖЕНЕРНИХ СИСТЕМВи в:Києві+380 (44) 221-02-00Замовити виклик
telegramtelegram
УКРАЇНА ПОНАД УСЕ!
УКРАЇНА ПОНАД УСЕ!

Кожен з нас своїми діями та своєю посильною поміччю рухає нашу державу в єдиному напрямку — до ПЕРЕМОГИ!

Дізнатися більше
Графік роботи наших філій
Графік роботи наших філій

Як працює «Сантехкомплект» у військовий час

Дізнатися більше
Допомога Збройним Силам України
Допомога Збройним Силам України

Волонтерська та фінансова допомога «Сантехкомплект» нашій армії

Дізнатися більше
Продукція Magnaplast у військових реаліях
Продукція Magnaplast у військових реаліях

Пластикові труби від торгової марки Magnaplast стали в нагоді для українських військових

Дізнатися більше
РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ
РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ

Пріоритети «Сантехкомплект»: підтримка військових, допомога волонтерам і турбота про персонал компанії

Дізнатися більше

ZETKAMA

ZETKAMAИзображение для заголовка

Польська компанія Zetkama: сучасні технології, висококласне сировина і кваліфіковані кадри

Компанія Zetkama на сьогоднішній день є одним з найбільших виробників трубопровідної арматури для промисловості в Східній і Центральній Європі. Цей польський бренд пропонує своїм клієнтам понад дві тисячі позицій в своєму асортименті, а продукцію можна придбати в більш п'ятдесяти країнах світу. Гордістю компанії є власний чавуноливарний цех, який обладнаний сучасним обладнанням і технологіями.

Виробничі потужності розташовуються в місті Клодзко, а продукція маркується літерою К. Назва компанії пішло ще з часів телеграфу, коли її називали ZKM, ось і вийшло Zet Ka Ma.

В теперішній момент асортимент бренду включає в себе наступні компоненти:

Історія Zetkama

Діяльність організації почалася в післявоєнний час, а саме з 1946 року. Спочатку вона виконувала лиття різних металоконструкцій. Потрібно сказати, що це було продовженням експлуатації технологічних процесів німців, які на цьому заводі виконували ливарні роботи ще до початку 40 років.

З 1960 р. Зеткама почала випуск запірної арматури. Завдяки тому, що в той час держава мала позицію монополіста в імпорті й експорті, завод не одержав гідної конкуренції. Перед брендом були поставлені завдання виробництва арматури малих діаметрів – не більше дюйма зі чвертю. У якості використовуваноЇ сировини використовувався тільки чавун. У радянські часи завод робив величезні поставки своєї продукції в союзні республіки, і робітникам доводилося працювати в три зміни.
Після розвалу СРСР монополія держави була скасована й перед заводом встала потреба самостійної торгівлі. Для цього був створений відділ продажів на чолі з Їжаки Козухом, якому довелося задуматися про розширення асортименту, що випускається і виведення бренду на новий для нього рівень.

Важливі моменти в сучасній історії заводу:

  • 1991 рік ознаменувався зміною правового статусу підприємства, робітники викупили завод у держави;
  • В 1999 р. Були розпочаті пошуки інвестора. В остаточному підсумку їм став Riverside, що був американським фондом;
  • 2000 рік став часом масової модернізації ливарного заводу, яка дозволила збільштити його продуктивність у кілька раз;
  • В 2004 році Польща стала членом ЄС і перед заводом відкрилися широкі торговельні перспективи;
  • Вихід на варшавську біржу цінних паперів припав на 2005 р.;
  • З 2007 року підприємство має нового головного акціонера й експлуатує новозбудований завод.

Маркетинговий розвиток підприємства

Перед створеним в 1993 р. відділом продажів стояли складні завдання. Одна з яких - це адаптивних виробничих процесів і асортиментів під ринкову економіку. Першим ринком, на який вийшла Zetkama, став німецький. Він відрізнявся підвищеною вимогливістю до якості реалізованої продукції і її різноманітності. Тому компанії довелося попрацювати над модернізацією виробництва й налагодити випуск сучасної арматури.

Якщо в часи союзу обсяг реалізованої продукції на експорт був 20%, а 80% йшло на потреби внутрішнього ринку, то після переходу на ринкову економіку співвідношення змінилося кардинально – 80% мав експорт. Такий підхід дав бажаний результат і за двадцять років продажу збільшилися в 10 раз, вони росли приблизно на 12% щорічно.

У цей час лідируючими позиціями експорту є запірна арматури великіх діаметрів – 300мм і 400мм. У клієнтів бренда є можливість придбання її зі сталі, ковкого або сірого чавуну. Продукція Зеткама викликає підвищений інтерес не тільки в Східній Європі, але й у західних країнах. Це пояснюється ще й гарним співвідношенням ціни і якості.

На сьогоднішній момент відділ збуту всерйоз зайнявся ливарним виробництвом. Частка цих робіт від загального числа експорту досяглася третини й продовжує зростати.

Характеристики продукції, використовувана сировина й устаткування, кадри

Уся запірна арматури випускається під наступні вимоги:

  • З температурою до 300 градусів і тиском 16 атмосфер;
  • 350 при 25 відповідно;
  • 400 при 40.

Така градація дозволяє розв'язати проблеми сучасних потреб теплоенергетики, із заміною арматур розрахованої на 250 градусів.

Сировина закупається переважно у вітчизняних постачальників, і воно повинне відповідати  високим вимогам. Інакше витримати конкуренцію не вийде.

Якісна обробка елементів арматури можлива завдяки використанню надточних японських і американських верстатів. Лакофарбові роботи виконуються з використанням німецького встаткування.

Підготовку кадрів компанія виконує самостійно на своїх виробничих потужностях. Це дозволило одержувати готових фахівців відразу після навчання й стажування.

Висновок

Бренд Зеткама є впізнаваним як у Євросоюзі, так і країнах Східної Європи. На сьогоднішній день він нараховує величезний асортименти продукції, а технологічні процеси забезпечені сучасним устаткуванням. Будь-який замовник може одержати своє замовлення протягом тижня, а при бажанні навіть приїхати на підприємство й переконатися в якості технологічних процесів. Якість бренда Zetkama у рази перевершує інших виробників у цій галузі, що лише зміцнює з кожним роком його позиції на сучасному ринку.